Radio 21 vrea să ne jucăm de-a “măta-i curvă”

Un tip rătăcit în deşert ajunge, cu ultimele resurse de energie, la o casă izolată. Bate la uşă, dar nu răspunde nimeni. “Şi tăcerea e un răspuns” îşi zice şi apasă pe clanţă. Uşa se deschide şi înăuntru vede o masă plină cu de toate şi un pat, în care stăteau dezbrăcaţi un tip şi o tipă.

“Salvaţi-mă! Daţi-mi o gură de apă”.

Cei doi se uită unul la altul şi nu zic nimic. “Şi tăcerea e un răspuns” îşi spune omul, apoi se repede la masă şi bea o sticlă de apă dintr-o înghiţitură.

“Acum că am băut, mi s-a făcut foame. Pot să mănânc puţin?”

Cei doi iar se uită unul la altul şi tac. “Şi tăcerea e un răspuns” zice omul, apoi se aşează la masă şi mănâncă pe îndelete. Desface şi-o sticlă de vin şi apoi una de whisky, după care se ridică şi dă să plece.

“Mulţumesc, mi-aţi salvat viaţa. Am mâncat, am băut şi, dacă văd că sunteţi aşa de toleranţi, îndrăznesc să vă cer să-mi permiteţi să mă joc puţin cu doamna”. Cei doi se uită din nou unul la altul, nu zic nimic, aşa că omul se dezbracă, pentru că “Şi tăcerea e un răspuns”, apoi se suie în pat şi îi dă un dop femeii.

“Mulţumesc. Sunteţi cei mai ospitalieri oameni de pe pământ. O să spun şi la alţii” zice omul, în timp ce iese pe uşă şi îşi vede de drum.

Tipul se uită dezgustat la femeie şi îi spune: “Eşti o curvă ordinară!”, la care femeia strigă extaziată: “Tu ai vorbit primul! Măta-i curvă!”.

De două săptămâni încoace, Radio 21 ne-o trage pe toate părţile, fiind convinşi că nimeni nu va deschide gura, ca nu cumva Radio 21 să obţină publicitate. Radio 21 se bazează pe faptul că orice scandal generează publicitate, iar publicitatea negativă tot publicitate rămâne, adică oamenii vor uita repede despre ce a fost vorba, însă vor reţine numele de Radio 21. Perversă mişcare!

Pe acest principiu, ei caută cu tot dinadinsul să provoace scandal, în timp ce toată presa se face că nu vede, numai ca să nu le ofere publicitate gratis.

Dar noi, românii, ce vină avem de am ajuns să fim folosiţi de Radio 21 pentru a obţine profit şi, în acelaşi timp, să fim ignoraţi de toată presa, numai pentru că aceasta refuză să intre în jocul iniţiat de Radio 21? Noi nu mai avem sentimente, onoare, demnitate? Am ajuns o cantitate neglijabilă?

Cum limita bunului simţ a fost depăşită demult, milioanele de români şocaţi de această campanie şi-au pus întrebarea firească dacă avem vreo lege care să-i belescă pe cei de la Radio 21.

Din nefericire, întrebarea lor a rămas doar retorică, pentru că cei care aveau obligaţia să o facă, adică reprezentanţii noştri, parlamentarii, politicienii, aleşii locali şi instituţiile statului, nu au făcut-o. Să fie doar o coincidenţă cu faptul că apărarea onoarei românilor nu generează şpagă?

Eu însă merg mai departe şi presupun că această justificare, aparent logică, nu este decât un scenariu conceput pentru a fi folosit drept paravan pentru o acţiune de demoralizare subliminală de amploare.

Zi-i de o mie de ori unui om că e incapabil şi îşi va pierde toată încrederea în sine, zi-i unei femei de o mie de ori că e urâtă şi nu va mai ieşi din casă, zi-i unui copil de o mie de ori că e o ruşine să fii român şi tot restul vieţii va căuta să devină orice altceva!

Ce dovadă mai clară poate exista în sprijinul acestui scenariu decât lipsa oricărei reacţii din partea aşa zisei societăţi civile specializată în a face hau-hau pentru cea mai mică discriminare sau ofensă identitară?

Unde au fost Mircea Toma şi ai săi ţigani, autonomişti şi poponari gălăgioşi, plătiţi de Soros şi UE? Unde au fost deontologii de la HotNews, Adevărul, OTV, Realitatea, ProTV şi ceilalţi?

Cum se face că cei care şi-ar târî-o şi pe mă-sa prin tribunale dacă l-ar face pe un singur ţigan „cioară”, nu au zis nici pîs când o întreagă naţiune a fost violată la vedere?

Sau poate că lor le-a plăcut! Sau poate au descoperit că nu se mai simt “români”. Sau poate sunt necondiţionat de acord cu afirmaţia “Românii n-au valoare”.

Nu cumva ei au fost eşantionul din care s-a tras concluzia că “Românii nu sunt buni la pat”, pentru că nu s-a făcut public niciun studiu care să fi ajuns la această concluzie? Cel puţin pe mine nu m-au verificat!

Iată însă că, în afară de cei câţiva care au pus mâna pe mijloacele de informare în masă şi care îşi pun şi nevestele la bătaie, numai ca să stea în capul mesei, mai există şi alţi români, care nu tolerează niciun atentat la identitatea şi imaginea lor.

De fapt, majoritatea românilor nu s-ar fi lăsat angrenaţi în jocul stupid de a se abţine să ia atitudine numai pentru a nu face reclamă lui Radio 21, şi i-ar fi bubuit pe toţi cei care au contribuit la această campanie, chiar din prima zi în care au umplut Bucureştiul cu mesajele lor provocatoare.

Numai că românii sunt oameni cu bun simţ şi temători de lege, şi nici nu s-au gândit să-şi creeze structuri de apărare la astfel de agresiuni, pentru că s-au bazat pe instituţiile statului lor.

Iată că s-au înşelat! A venit momentul ca cei care îşi doresc un alt viitor pentru această ţară să facă un pas înaite şi să îşi asume riscul de a nu fi apreciaţi.

Ce înseamnă un alt viitor? Simplu: ce nu ne place azi să facem să dispară mâine.

Azi, Radio 21 încearcă să facă bani terfelind mândria noastră, deci un alt viitor înseamnă ca toată lumea să ştie că mesajele lor defăimătoare la adresa românilor sunt dezagreate şi că este o mândrie să iei atitudine împotriva acestora.

Şi ce satisfacţie mai mare poţi aduce unui român decât să vadă cu ochii lui cum cei care îl batjocoresc sunt plesniţi peste bot?

Cu acestea în gând, am ales să “suplimentăm” panoul publicitar ce conţinea “Românii n-au valoare”, aflat la intrarea în Bucureşti dinspre autostrada Piteşti, cu mesajul nostru: “Afirmaţia asta nu ne place”. Am ales o modalitate artistică modernistă de a ne transmite mesajul şi Picasso însuşi ne-a cerut prin vibraţii energetice să îl acceptăm drept mentor.

Patru artişti, patru culori: Mihai Tociu – roşu, Doru Lala – galben, Andrei Roncea – albastru şi Mihai Rapcea – verde, fiecare cu proporţii de diluant proprii şi cu stiluri de aruncat culorile diferite. Aşteptăm comentarii, note şi recenzii pentru operă.

Cum împreună cu arta apare şi dorinţa de afirmare, ne-am asigurat recunoaşterea oficială la Secţia de Poliţie 21, unde am depus, noi, cei patru artişti, un Autodenunţ, pentru care am primit numărul de înregistrare 708/05.03.2011.

Ne-am oprit cu pictatul la un singur panou, deoarece nu suntem egoişti şi vrem să îi lăsăm şi pe alţii să se exprime. Totuşi, ţineţi cont de faptul că panourile sunt în număr limitat!

Iată, deci, o modalitate simplă prin care puteţi încerca să nu mai lăsaţi tăcerea să vorbească pentru voi şi, după sute de ani de toleranţă, să nu mai permiteţi celui care vă intră în casă cu burta lipită de spate să vă golească masa şi, bonus, să vă electrizeze consoarta.

Intraţi în grupul celor care nu se joacă de-a “măta-i curvă”!

Urmează textul autodenunţului pe care vor trebui să îl completeze şi să îl înregistreze la poliţie cei care doresc să fie premiaţi de Asociaţia Toleranţă Zero cu câte un tricou şi o şapcă:

Autodenunţ

Către Secţia de Poliţie nr. ……..

Subsemnatul ……., CNP………., CI serie….. număr ………… domiciliat în …………….,

luând act de lipsa de intervenţie a instituţiilor statului şi a administraţiei publice locale faţă de agresiunea produsă la adresa identităţii româneşti, manifestată prin expunerea în spaţiul public a unor afişe cu mesaje degradante şi ofensatoare la adresa persoanelor de naţionalitate română, mi-am asumat responsabilitatea de a îndrepta această stare de fapt prin alterarea grafică a respectivelor afişe într-o modalitate care să transmită privitorului starea de spirit că mesajul iniţial este dezagreat.

În fapt, în data de ……, în jurul orei ……, am aruncat cu vopsea de culoare …….. în panoul publicitar situat la adresa ……………………….. care conţinea mesajul: …………………….

Consider că această faptă este o acţiune civică, complementară activităţii instituţiilor statului, executată pe bază de voluntariat, de care sunt mândru şi pentru care nu solicit nicio recompensare materială.

Faţă de cele de mai sus, vă solicit să acţionaţi conform prevederilor legale.

Data:……………………. Semnătura:……………………..

Filmul complet al acţiunii şi interviuri luate la cald găsiţi aici:

http://roncea.ro/2011/03/06/operatiunea-picasso-asta-e-romania-romanii-au-valoare-contra-campaniei-impotentilor-de-la-mccann-erickson-radio-21-simply-positive-nu-i-asa/

Leave a Reply